مدل مو مردانه ایرانی ساده

مدل مو مردانه ایرانی ساده

در لیست مدل مو مردانه ایرانی ساده، محبوب ترین مدل موها برای آقایان مدل موهای هستند که دارای برش های کلاسیک هستند. این مدل موها به طور کلی جلوه و ظاهر بسیار مدرنی دارند. اما ساده و شکیل هستند مدل سایه مو، مدل مو فید شده از مواردی است که در بین آقایان بسیار پرطرفدار است و چندین سال است که در رده های سنی مختلف اجرا می شود.

مدل موی سایه

مدل موی سایه در لیست مدل مو مردانه ایرانی ساده قرار دارد، این مدل مو هم برای موهای کوتاه و هم برای موهای بلند مردانه و پسرانه قابل اجرا است و چهره بسیار جذابی به آقایان می دهد. به طور کلی مدل مو سایه ای برای چهره و استایل مردانه و پسرانه جذابیت زیادی ایجاد می‌کند.
در مدل موی سایه ای، موها از قسمت پشت و کنار سر کوتاه می شوند. در واقع موها به تدریج کوتاه و کوتاه تر شده و در نزدیکی گردن حالت تراشیده برای مو ها در نظر گرفته می شود. زمانی که موها کم رنگ می شوند، در بخش پشت سر یک سایه ایجاد می‌شود، که به آن مدل موی سایه یا سایه مو گفته می شود.
این مدل برای استایل خاص و حتی برای کوتاه کردن ریش مردان نیز استفاده شده و حالت بسیار زیبایی به چهره او داده می شود.
مدل سایه ای به طور کلی نقطه مقابل مدل موی سنتی قرار دارد. در واقع مدل سایه ای ظاهری مدرن به چهره و استایل آقایان می دهد. اما به طور کلی ساده و بسیار جالب هستند این مدل مو در بین آرایشگاه های مردانه پرطرفدار شده و ایده‌های جدیدی هر روزه به آن اضافه می شود.
خوشبختانه تنوع برای مدل موی سایه بسیار زیاد است، مدل موی سایه مردانه به صورت ملایم و ساده و یا با حالت سایه روشن اجرا می شود. جدیدترین مدل موی سایه ای دارای خط مشخصی در کنار مو ها است.

 

 مدل-مو-مردانه-ایرانی-ساده

معرفی بهترین مدل مو مردانه ایرانی ساده

مدل تروکات یکی از بهترین مدل مو مردانه ایرانی محسوب می‌شود که از آن به عنوان مدل موی نظامی نیز یاد می شود.
مدل موی کروکات سال هاست که جزو مدل های ترند شناخته شده و محبوبیت زیادی دارد. اینم مدل هنوز هم از چرخه مدل خارج نشده است. در این مدل کناره ها و پشت سر طوری ماشین می شود که جدا از سایر قسمت ها به نظر برسد اگر موهای خود را به‌صورت کروکات کوتاه کنید می توانید برای قسمت جلو مو از واکس مخصوص استفاده کنید و جلوی موی خود را طبق سلیقه خود حالت دهید. دقت کنید که این مدل مو استایل ساده و کلاسیکی دارد و همینطور به صورت فشن و خاص نیز تنظیم می شود.
آندرکات از دیگر مدل موهایی است که جذابیت زیبایی به استایل مردانه می‌بخشد در این مدل بخش زیرین موها ماشین می‌شود و بخش بالایی مو همچنان بلند باقی می ماند و به طور کلی بخش بالایی مو شرایط حالت دهی متنوعی دارد. مدل مو مردانه ایرانی ساده سبک های متنوعی دارد.
مدل موی آندرکات به صورت خط دار نیز اجرا می‌شود و البته این موضوع کاملا سلیقه ای است این مدل مو مردانه در دهه ۲۰ میلادی محبوبیت زیادی داشته و وارد چرخه مد شده است. اگر بخواهیم به مدل آندرکات خط دار مثل آندرکات ساده دقت کنیم، قسمت زیرین موها ماشین شده و موهای قسمت جلوی مو بلند تر تراشیده می شود و خطی در بغل ایجاد شده که حالت جدا شوندگی به مو میدهد. این مدل مو به طور کلی استایل خاصی برای جوانان فراهم می سازد.
مدل بعدی مدل بازکات است که در واقع مشهور به همان مدل موی سربازی است. مدل باز کات به این صورت است که موی سر به یک اندازه ماشین می‌شود البته شرایط تغییر درجه ماشین فراهم است. مثلا شما می توانید وسط سر خود را سایه دار کنید این مدل مو مانند آندرکات محبوبیت زیادی دارد. بهترین مدل مو مردانه ایرانی ساده سال 2021 مربوط به سبک بازکات است. مدل مو مردانه ایرانی ساده برای کسانی که به دنبال فشن نیستند پیشنهاد می شود.
مدل بازکات به صورت سزاری نیز اجرا می‌شود که به آن مدل ژولیوس سزار نیز گفته می‌شود و در لیست مدل مو های باستانی قرار گرفته اما در بین جوانان محبوبیت زیادی دارد. در مدل سزار دور موها ماشین می شود و قسمت پیشانی یک چتری بسیار کوتاه اجرا می شود به طور کلی این مدل از مو برای برخی از چهره‌ها بسیار جذاب است.
مدل فرانسوی از دیگر مدل هایی است که در بین آقایان شهرت زیادی دارد این مدل چتری های بلند تری به نسبت مدل کات سزاری دارد. به طور کلی چتری هایی که برای مدل فرانسوی اجرا می‌شود توسط ژل یا واکس به صورت آشفته و درهم حالت می گیرد و استایل جذاب تری به شخص داده می‌شود. مدل موی کات فرانسوی یکی از بهترین مواردی است که برای نوجوانان می توان اجرا کرد مدل موی فید نیز در لیست مدل موی ایرانی مردانه ساده قرار گرفته است.
فید کردن مو به نوعی خاص است در این روش مو توسط ماشین کوتاه می شود که نوعی سایه روی سر ایجاد میشود. این سایه از پررنگ به سمت کمرنگ تغییر می‌کند و ظاهر جذابی به شخص می دهد. درجه ماشین اصلاح به کار برده شده در این مدل مو به تدریج افزایش پیدا می کند تا سایه موها به سمت پایین، کمرنگ و کمرنگ تر شود، به طور کلی مدل موی فید به صورت پایینی، میانی و بالایی اجرا می‌شود و بر اساس سلیقه شخص انتخاب خواهد شد. جدیدترین مدل مو مردانه ایرانی ساده در سال های اخیر تغییرات زیادی داشته است.

بهترین مدل مو مردانه ایرانی ساده

جدیدترین مدل مو مردانه ایرانی ساده

در بین انواع مدل مو مردانه ایرانی ساده مدل پمپادور بسیار مورد پسند قرار گرفته است. البته این مدل هم برای آقایان و هم برای بانوان اجرا می‌شود در این سبک باید از آرایشگر خود بخواهید تا موهایتان را به شکلی کوتاه کند که یک کاکل موج دار در قسمت جلوی موها ایجاد شود‌.
این مدل مو برای کسانی که دوست دارند موهای خود را حالت دهند بسیار مناسب محسوب می شود‌
. یکسری مدل مو مردانه ایرانی ساده و کلاسیک نیز وجود دارد به طوری که موها به سمت عقب کوتاه می شود نکته طلایی که در این مدل مو دیده می‌شود اینکه مو ظاهری نرم و براق به خود می گیرد و شرایط حالت دهی مو ها به سمت عقب فراهم می‌شود.
دقت کنید که به طور کلی در این مدل نباید افراط صورت بگیرد کسانی که علاقه به استایل ساده و کلاسیک دارند قطعاً این مدل ها را می پسندند کوییف از دیگر مدل موهای ساده محسوب می شود شرایط آن به این صورت است که موهای عقب به صورتی کات می‌شود که با پیچ و تاب به سمت جلو حالت می‌گیرد و استایل آن خاص تر می‌شود.
همینطور می توانید بخش زیرین موهای خود را فید کنید تا استایل خاصتری نیز به آن داده شود. در بین مدل مو مردانه ایرانی ساده مدل هایی که سایه دار هستند بیشتر مورد پسند قرار می‌گیرد.

جدیدترین مدل مو مردانه ایرانی ساده

پیام بگذارید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.


× شش = 36