مدل موهای جذاب مردانه 2021

مدل موهای جذاب مردانه 2021

مدل موهای جذاب مردانه می تواند ظاهر شما را از یک مرد متوسط به یک مرد باکلاس و شیک برساند. در واقع مدل مو مردانه در نشان دادن چهره و استایل اهمیت بسیاری دارد. از این رو باید همواره به مدل موهای جذاب مردانه 2021 توجه داشته باشید. مدل موهای مردانه متنوع بوده و امکان انتخاب بهترین مدل را برای شما فراهم می کند.

بهترین مدل موی مردانه 2021

بهترین مدل موی مردانه با توجه به نوع و ابعاد چهره متفاوت می باشد. از این رو بعضی از مدل موهای جذاب مردانه مناسب چهره های خاصی هستند. در نتیجه هر فردی نمی‌تواند آن ها را بر روی موهای خود پیاده کند. در چنین شرایطی نه تنها مدل موهای جذاب مردانه باعث جذابیت چهره شما نخواهد شد، بلکه شما را بسیار ناموزون و نامتناسب نشان می دهد.
مدل موی مردانه همیشه یک مدل پیچیده و سخت نیست. گاهی این مدل های جذاب می توانند از الگوی ساده برای پیاده سازی بهره مند شوند.

اهمیت انتخاب مدل مو برای مردان

مدل موی انتخابی برای مردان بیشتر از آنچه تصور می کنید، اهمیت دارد. یک مرد در محیط کار و در محیط بیرون از خانه با تیپ ظاهر و مدل موی خود معرفی می شود. همچنین مدل موی مردان، سن و سال آن ها را بهتر از هر پوشش و استایل دیگری نشان می دهد. در واقع افراد مختلف با توجه به اینکه در چه محدوده سنی قرار دارند، از انواع مدل موهای جذاب مردانه بهره مند می شوند.
برخی از مدل موها متعلق به سنین پایین تر و نسل جوان هستند. طبیعتاً افراد مسن و جا افتاده از چنین الگوهایی برای مدل مو استفاده نمی کنند. در واقع نوع شخصیت هر فردی را با توجه به مدل موی انتخابی او می‌توان حدس زد.
افرادی که به دنبال تیپ های ساده هستند، افرادی که از مدل های فشن و مد روز بهره مند می شوند، افرادی که وقت زیادی برای برای حالت دهی مو صرف می کنند، همگی به دنبال بهتر دیده شده هستند. ممکن است شما تمایل داشته باشید در محیط کاری مقتدر به نظر برسید. در این حالت باید بدانید که چه مدل مویی به شما چنین ویژگی هایی را می دهد.

مدل موهای جذاب مردانه

معرفی مدل موهای جذاب مردانه

یکی از مدل موهای جذاب مردانه 2021 مدل موی ترکیبی است. این مدل مو تقریبا از تمام جهات برجسته بوده، به گونه ای که پشت و پهلوهای مو تراشیده شده و موهای قسمت بالا به سمت چپ یا راست حالت دهی می شود. برای تثبیت این مدل مو نیاز به ژل طبیعی یا موارد مشابه وجود دارد.
یکی از مدل موهای جذاب مردانه 2021 مدل موی کلاسیک است. مدل موی کلاسیک از مدل هایی است که هیچگاه قدیمی و خارج از رده نمی شود. در واقع هر سال این مدل در بین مردم رواج پیدا می کند و همچنان طرفداران خاص خود را دارد. سبک کلاسیک برای افرادی که به دنبال سادگی در مدل مو هستند، رواج دارد.
در مدل موی کلاسیک موهای قسمت بالا می تواند به شکل کوتاه یا بلند باشد. در واقع با اجرای این مدل موها فرق سر به سمت پایین یا بالا حالت داده می شود. در مدل موهای جذاب مردانه ۲۰۲۱ بیشتر از مدل موهای براق و صاف استقبال می شود.

در واقع سبک ساده به سبک رایج در بین مردان تبدیل شده است. مدل های کلاسیک مو که در سال ۲۰۲۱ مورد استفاده قرار می گیرند، به روز رسانی شده و با سبک های جدید به آقایان ارائه می شوند. در واقع در این نوع سبک ها از پیچ و تاب مدرن مو استفاده شده و به شکل ترکیبی با نمونه مدل های گذشته در آمده است.

انواع مدل موهای جذاب مردانه

نکات مهم در انتخاب مدل موهای جذاب مردانه

در هنگام انتخاب مدل موهای جذاب مردانه به فرم رویش مو یا همچنین فرم صورت خود توجه داشته باشید. به صرف مدل بودن مدل مو، آن را بر روی موهای خود پیاده نکنید. چون ممکن است از مدل موی خود پشیمان شوید. در حالی که این پشیمانی سودی ندارد.

انتخاب مدل مو مردانه برای صورت بیضی

ممکن است شما دارای صورت بیضی شکل باشید. صورت بیضی برای خانم ها بسیار مناسب بوده اما آقایان علاقه ای به صورت بیضی ندارند. ممکن است شما از آن دسته مردانی باشید که صورت بیضی دارید، در چنین حالتی اجزای صورت شما با هم تناسب دارند. در نتیجه شما می توانید مدل موی انتخابی خود را با توجه به این موضوع انتخاب کنید.

 

انتخاب مدل موهای جذاب مردانه برای صورت مربع

مردانی که صورت مربع شکل دارند، جذاب و قدرتمند به نظر می رسند. برای صورت های مربعی شکل باید از موهای زاویه دار استفاده کرد. اگرچه موهای کوتاه در آقایان برای مدل صورت مربعی شکل گزینه مناسبی است اما اگر تمایل داشته باشید می توانید فواصل میانی فرق سر را همراه موی بلند باقی بگذارید.

انتخاب مدل موهای جذاب مردانه

انتخاب مدل موهای جذاب مردانه برای صورت های کشیده

صورت های کشیده در میان مردان بسیار دیده می شود . این نوع صورت ها با توجه به فرم خود می توانند گزینه مناسب برای پیاده سازی انواع مدل موهای جذاب مردانه باشند.
همان طور که می دانید صورت های کشیده کمی از صورت ها بیضی کشیده تر هستند. اگر قسمت بالایی موها را باقی بگذارید و قسمت بغل موها را بزنید، در چنین حالتی صورت شما کشیده تر به نظر می رسد یا حالت کشیدگی خود را حفظ می کند.
توجه داشته باشید که موهای بغل مو نباید خیلی کوتاه شوند. همچنین موهای جلوی سر نباید بیش از اندازه بلند شوند. چون در این صورت به شکل نامتعارف و ناموزون کشیده به نظر می رسند و این موضوع ابداً جذاب نیست.

مدل موهای جذاب مردانه 2021

انتخاب مدل موهای جذاب مردانه برای صورت های گرد

انتخاب مدل موهای جذاب مردانه برای صورت های گرد به سلیقه شما بستگی دارد. همان طور که گفتیم که صورت های بیضی دارای زاویه نیستند. به همین خاطر بهترین مدل مو برای آن ها از نوع حجیم و کمی بلند است. در واقع این نوع مدل مو می ‌تواند گردی صورت را پوشش داده و باعث ‌شود صورت کشیده به نظر برسد. در پوشش دهی گردی صورت با مو، باید از آوردن تمام موهای سر در قسمت پیشانی جلوگیری کنید. چون این مسئله گردی صورت را بیشتر می‌ کند.

انتخاب مدل موهای جذاب مردانه برای صورت های لوزی شکل

برخی از مردان نیز دارای پیشانی و چانه های باریک و گونه های استخوانی هستند. این نوع صورت را به عنوان صورت لوزی شکل می‌شناسند.
در چنین حالتی، مدل موی انتخابی شما باید به گونه ای انتخاب شود که صورت شما را کشیده تر نشان دهد. بهتر است کمی موهایتان را بلند کرده و در قسمت بالای سر بگذارید. همچنین قسمت بالای سر را حالت دهید.

نواحی پهلو موها باید کمی کوتاه شوند تا گوش های شما خودنمایی کنند. خودنمایی گوش ها در تیپ مردان از اهمیت بالایی برخوردار است. در واقع مردانی که گوش هایشان دیده می شود، جذاب تر از مردان دیگر هستند. اگر موی فر دارید، آن ها را صاف نکنید. پیاده سازی مدل موهای جذاب مردانه بر روی مدل موهای فر می تواند ظاهر شما را جذاب تر و طبیعی تر نماید.

انتخاب مدل موهای جذاب مردانه برای صورت های قلبی شکل

صورت های قلبی شکل از مدل های خاص هستند که بسیار مورد توجه قرار می گیرند. ممکن است شما مردی با صورت قلبی باشید. در چنین حالتی شما باید از مدل هایی بهره مند شوید که کوتاه هستند. در واقع مدل موهای صورت قلبی و مدل موهای صورت لوزی شکل با هم مشترک هستند. ضمن اینکه هر دو از مدل های بسیار خاص و جذاب می باشند.
حال با شناخت اهمیت مدل موی مردانه و تاثیر آن در ظاهر، دقت بیشتری در انتخاب مدل موهای جذاب مردانه خواهید کرد. این مدل ها می توانند ظاهر شما را قدرتمند، مقتدر، خشن، جذاب، زیبا، خاص، دوست داشتنی، متفاوت، مهربان و… نشان دهند. مدل موهای ترکیبی نیز می تواند گزینه خوبی برای اقایان باشد. این مدل ها امکان حالت دهی گوناگون را برای مردان به وجود می آورند.

پیام بگذارید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.


+ هشت = 16