پرپشت شدن ریش

پرپشت شدن ریش

راهکارهایی ساده برای پرپشت شدن ریش

امروزه در دنیای استایل از ریش های بلند و پرپشت که تاثیر بسیار زیادی در ظاهر اقایان می گذارد بسیار دیده می شود هم ریش بلند و پر پشت و هم صورت کامل اصلاح طرفداران زیادی دارند چرا ریش اینقدر برای آقایان مسئله مهمی است؟در ادامه راه هایی را برای پر پشت شدن ریش با هم بررسی می کنیم:

ریش ماهیتی طبیعی بر صورت مردان است. موهایی که ذاتاً همراه با پهنای صورت آقایان رشد می‌ کنند. این موها آنچنان در ذات مردانه آقایان تأثیرگذار هستند که فقدان آنها و یا رشد کم اثرشان باعث نگرانی است. چرا که مردان برای اثبات خلق و خوی مردانه شان نیاز به ریش دارند.

با این نگاه که باشیم، ظاهراً تراشیدن ریش جریانی غیرطبیعی می‌ شود و مردهایی که دائماً صورت خود را اصلاح می کنند تا کمترین اثری از این موهای ظاهراً زائد نباشد، جریانی طبیعی را دنبال نمی کنند. البته این بی ‌ریش بودن مردان ظاهرا تبدیل به ماجرای بسیار عادی شده است. تا جاییکه حالا از دیدن یک مرد که در تکاپوی پرپشت شدن ریش است تعجب می‌ کنیم.

اما هستند آقایانی که گویا پیوند ناگسستنی با آن ذات مردانی خود دارند و به شکل عجیبی می خواهند با این موهای ریشه دوانده در صورتشان رفیق باشند. آنها ریش و ریش داشتن را دوست دارند. چرا که ادعا می کنند ریش باعث خلق چهره ای جذاب تر و در عین حال مردانه تر برای آنها شده است. در این بین بسیاری می خواهند هر چه بیشتر با این عنصر پررنگ مردانگی همراه شوند. آنها ریش های پرپشت می خواهند.

پرپشت شدن ریش

اما آیا پرپشت شدن ریش به همین سادگی ها است؟

اگر فکر می کنید ماجرا خیلی ساده است و کافی است چند هفته ‌ای دست از اصلاح صورت برداریم و در نهایت با ریش پرپشتی همراه شویم، باید بگوییم که اندکی در اشتباه هستید. پرپشت شدن ریش با رها کردن صورت حاصل نمی ‌شود. بلکه در این حالت تنها از یک ریش پررنگ شده ای که بسیار آشفته است، بهره مند خواهید شد.

ریش پرپشت تعریف خودش را دارد هر ریش بلندی که پرپشت محسوب نمی شود. پس اگر دنبال پرپشت شدن ریش هستید، این توصیه ‌ها را جدی بگیرید.

مراقبت از پوست را جدی بگیرید

برای داشتن ریش پرپشت باید بهداشت پوست صورت را نیز جدی بگیرید. ریش پرپشت شما بر سطح پوست صورت شما رشد کرده است و قرار است تا بر آن ریشه های مستحکمی داشته باشد. موهای ریش در عین زمخت بودن، حساس هم هستند.

از طرفی می توانند دلیل کافی برای ضعیف شدن بافت پوست روی صورت نیز باشند. ریش پرپشت بر پوست سالم و شاداب صورت نقش می ‌بندد و ماندگار می‌ شود. پس سلامت پوست صورت نکته ای کلیدی برای پرپشت شدن ریش است. یک شستشوی منظم در سلامت کامل پوست صورت تاثیرگذار است.

پرپشت شدن ریش

پرپشت شدن ریش را با قیچی زدن آن تجربه کنید

هیچ ریش پرپشتی به صرف بزرگ کردن موهای صورت خلق نمی ‌شود. موهایی که بر صورت شما رها شده اند، علاقه دارند تا در نهایت آشفتگی رشد کنند. آنها به سرعت چهره شما را آشفته می کنند. اما شما برای رسیدن به یک ریش پرپشت نیاز به زمان دارید.

لذا چطور می توانید در این مدت زمای که برای بزرگ شدن ریش هایتان نیاز دارید، فضای آشفته آنها را بر صورت خود تحمل کنید؟

ریش پرپشت از همان ابتدای امر به شکل مرتب و اصلاح شده بزرگ می شود. وقتی قرار است ریش پرپشت داشته باشید، نباید تا رسیدن به ریش مورد نظر چهره ای آشفته داشته باشید. لذا قیچی کردن و مرتب کردن ریش را جدی بگیرید.

در غیر این صورت یا خودتان از صورت پر موی خود خسته می شوید و یا اطرافیانتان را خسته می کنید و این خستگی چاره ‌ای جز بازگشت به همان صورت های تراشیده شده ندارد.

پیام بگذارید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.


نُه × = 18