مدل موی کلاسیک مردانه – کوتاهی موی 2023

مدل موی کلاسیک مردانه – کوتاهی موی 2023

مدل موی کلاسیک مردانه – کوتاهی موی 2023

اکثر مردم می گویند این کفش شما است که اولین چیزی است که مردم به آن توجه می کنند – اما ما می گوییم، با توجه به محل قرارگیری آن روی بدن، موهای شماست. و برخلاف یک جفت کفش کلاسیک یا برخی از کفش‌های کتانی چرمی سفید، نمی‌توانید به راحتی از مدل موی مشکوک و خاص خارج شد ، در این مقاله مدل موی کلاسیک مردانه از پنداربختیاری با ما همراه باشید.

با در نظر گرفتن این موضوع، آشنایی با مدل موی کلاسیک مردانه قبل از رفتن به آرایشگاه مفید است. مانند این 9 نفر که توسط بهترین آرایشگران بریتانیا انتخاب شده‌اند، که قول می‌دهند تقریباً برای هر کسی کار کنند و شش ماه بعد به‌طور ناامیدکننده‌ای از بین نخواهند رفت.

تی‌شرت سفید مدل مو، مدل فرانسوی است که برای اکثر فرم‌های صورت مناسب است، اما برای مردانی که لاغرتر می‌شوند ایده‌آل است. از آنجایی که در اینجا موها را کمی جلو می‌برید، باقی گذاشتن طول در فر می‌تواند به پوشاندن لکه‌های عقب‌رفته کمک کند.

این یک سبک و نگهداری مناسب برای افرادی است که در داخل و خارج از باشگاه یا استخر شنا می کنند، زیرا می‌توانید آن را بدون هیچ محصول آرایشی بپوشید، فقط اجازه دهید به طور طبیعی در جای خود قرار بگیرد.

با این حال، اگر می خواهید از محصول استفاده کنید، کمی اسپری مو (تافت) را امتحان کنید، زیرا محصول یکی از آن مدل های موی مردانه است که طبیعی است. نگهداری از این برش در یک ظاهر طراحی نیست، بلکه در این است که هر سه یا چند هفته یکبار آن را کوتاه کنید.

کوتاهی مو پنداربختیاری

برنت پانکهورست، بنیانگذار آرایشگاه و برند آرایشگری Pankhurst London

برش buzz یک سبک جاودانه است. اما برای اینکه واقعاً این کار را انجام دهید، باید یک سر شکل عالی داشته باشید (مثلاً نوگینی مانند رایان گاسلینگ یا کریستین بیل).

به دلیل صدایی که آنها تولید می کنند نامگذاری شده است، دلیل بر این است که ظاهر با استفاده از قیچی به دست می آید، با این حال جایگزین های کمتری برای کسانی که فک مربعی و سر کاملاً متناسب ندارند، وجود دارد.

اگر شما هستید، به سراغ شکلی بروید که سرتاسر آن کمی مربع است [در کناره‌ها بریده شده است]، با کمی طول بیشتر در بالا. قیچی روی شانه تکنیک Pankhurst است و من این روش را به‌جای گیره‌های انحصاری توصیه می‌کنم. با برش، می توانید با شکل سر کار کنید تا برش کلی را صاف تر کنید.

 

یک آرایشگر خوب همه چیزهایی را که در مورد شما می داند، از شخصیت شما گرفته تا استایل شما تا زندگی روزمره را در نظر می گیرد تا برشی مناسب شما را ارائه دهد. به یاد داشته باشید که مدل موی خود را 24/7 می‌زنید، بنابراین باید برای همه سناریوها عمل کنید.

 

کوتاهی مو پنداربختیاری

پشت مو صاف و نرم

عقب صاف مدرن اولین بار در دهه 1920 تأثیر خود را گذاشت. در آن زمان، داشتن مدل مویی که هنگام پوشیدن کلاه به هم نریزد مفید بود (نماد وضعیت و نشانگر کلاس فرد در اوایل قرن بیستم). از آن زمان به بعد، به یک کلاسیک جاودانه تبدیل شده است.

موهای صاف برای این کار بهترین هستند – هرچه فر بیشتری داشته باشید، صاف کردن صحیح آن سخت‌تر است. در مورد اینکه چه فرم صورت برای این سبک مناسب است، بسیار متنوع است، زیرا به ویژگی‌های صورت (مانند ریش، سبیل) اجازه می‌دهد برجسته‌تر شوند و موها اساساً صورت را قاب می‌کنند. متأسفانه، برای کسانی که خط رویش موی عقب‌رفته دارند، ظاهر صاف و براق ایده‌آل نخواهد بود زیرا رکود را بسیار برجسته‌تر می‌کند.

پشت و پهلوها باید مخروطی، طبیعی و نسبتاً سفت باشند و تا قسمت بالای آن کمی سنگین‌تر باشد. اگر می خواهید آندرکات انجام دهید، باید در اینجا قطع شود، اما ترکیب کردن گزینه بهتری برای موهای ظریف خواهد بود.

برای حالت دادن، موها را با سشوار خشک کنید (اگر موهایی دارید که به سمت جلو رشد می کنند، مدت زمان بیشتری طول می کشد) – به خاطر داشته باشید که انجام موثر این کار به تمرین نیاز دارد. برای ظاهری نرم و سنتی، از پوماد مبتنی بر آب استفاده کنید و زمانی که مرطوب است آن را شانه کنید، یا یک خمیر مات را امتحان کنید تا ظاهری نرم‌تر و مدرن‌تر داشته باشید.

کوتاهی مو پندار بختیاری

جو پارکر، آرایشگر در رافینز کاونت گاردن

این سبک که از دهه‌های 1920 تا 1940 و دوباره در دهه 1960 محبوبیت داشت، در دهه گذشته به عنوان جایگزینی با سهولت دستیابی به مدل‌های نرم و صاف احیا شده است.

از آنجایی که اساس مدل مو یک پشت و کناره های کوتاه ساده است، این مدل بسیار متنوع است و برای اکثر انواع مو و فرم صورت مناسب است. گفته می‌شود، اگر موها بیش از حد بلند و نازک باشند، این خطر می‌تواند مانند یک شانه به نظر برسد.

وقتی روی صندلی می‌نشینید، از پشت و کناره‌ها یک نوار کلاسیک بخواهید و قسمت بالایی آن به اندازه‌ای بلند باشد که از هم جدا شود، اما آنقدر کوتاه باشد که مرتب و مرتب باشد.

محصول حالت دهنده ای که باید استفاده کنید به تراکم موهای شما بستگی دارد: کسانی که موهای ضخیم تری دارند باید خمیر را امتحان کنند، در حالی که خاک رس مات برای انواع موهای ظریف تر و کم تراکم بهتر عمل می کند.

در واقع جدا کردن مو می تواند مشکل باشد. بهترین روش این است که محصول را در حالت مرطوب (نه خیس) در مو قرار دهید و با استفاده از شانه آن را جدا کنید. شما باید سعی کنید محل جدایی طبیعی را مشخص کنید، شاید در ابتدا با کمک آرایشگرتان. اگر مشکل دارید، موها را به سمت عقب شانه کنید، و خواهید دید که از کجا شروع به ریزش و جدا شدن می کند.

کوتاهی مو پندار بختیاری

برش طول شانه
جیمی استیونز، آرایشگر مشهور

کلاسیک و تصفیه شده، این سبک سال ها در مد ظاهر شده است، احتمالاً به این دلیل که به اندازه کافی همه کاره است که می تواند با چندین موقعیت سازگار شود. با بلندتر نگه‌داشتن موهایتان و اضافه کردن آرایشگر یا آرایشگرتان در برخی از لایه‌ها، می‌توانید بین یک ظاهر بافت‌دار آماده ساحل و اتاق هیئت مدیره گوردون گکو جابه‌جا شوید.

احتمالاً سخت ترین قسمت دستیابی به این مدل، رشد موهای شما است. همیشه روزی خواهد بود که نتوانید آن را تحمل کنید و بخواهید همه چیز را کوتاه کنید، اما قبل از تصمیم گیری عجولانه سعی کنید یک هدف تعیین کنید و زمانی که موهایتان به آن بلندی رسید تصمیم بگیرید که آیا می خواهید یا نه. برای چسبیدن به آن

زمانی که موهایتان را کوتاه می کنید، زمانی را برای گفتگو با آرایشگر خود اختصاص دهید و مطمئن شوید که محدودیت های خود را ذکر کرده اید. وقتی باید برای کار باهوش به نظر برسید و در کنار هم قرار بگیرید، داشتن یک ظاهر لایه‌ای نامرتب و نامرتب فایده‌ای ندارد.

مانند اکثر برش ها، موفقیت این مدل نیز به بافت مو بستگی دارد. موهای بسیار صاف به راحتی موهایی که موج های ظریف دارند در جای خود باقی نمی مانند. به همین ترتیب، صاف نگه داشتن موهای بیش از حد مجعد دشوار خواهد بود.

محصولات استایل را به حداقل برسانید، زیرا این سبک زمانی که کاملا طبیعی به نظر می رسد قوی ترین حالت خود را دارد. با این اوصاف، می‌توانید مقداری اسپری نمک را امتحان کنید تا نرمی بیشتری به موهایتان بدهید، یا مقداری بافت‌دهنده برای نرم کردن موهای بسیار مجعد و قابل کنترل‌تر کردن آن‌ها استفاده کنید.

کوتاهی مو پنداربختیار ی

محو شدن HI-TOP مدرن
جیمی استیونز، آرایشگر مشهور

دو کلمه: اراده. اسمیت. The Fresh Prince راه را برای محبوبیت افروهای شکل‌دار هموار کرد و باعث ایجاد تغییرات و تعابیری مانند این برداشت جایگزین در رنگ‌های کلاسیک hi-top شد.

این همه کاره ترین ظاهر نیست، زیرا طوری طراحی شده است که به شکلی که بریده شده است باقی بماند، بنابراین فضای زیادی برای تغییر آن وجود ندارد. بنابراین، باید مطمئن شوید که به ظاهر متعهد هستید و برای شما مناسب است. ناگفته نماند که موهای آفرو یا بسیار مجعد ضروری هستند.

قبل از برش، مطمئن شوید که زمانی را اختصاص داده اید و با آرایشگر یا آرایشگر خود در مورد درجه ای که می خواهید شکل آفروی خود را مشخص کند، صحبت کنید. درست کردن این قسمت بسیار مهم است تا بتوانید آن را به راحتی شکل دهید.

تنوع بسیار زیادی در این استایل وجود دارد، بنابراین ممکن است ارزش داشته باشد که چند تصویر از مدل های مورد علاقه خود را برای مدل موی خود همراه داشته باشید. مردان اغلب از گرفتن عکس با آنها خجالت می کشند، اما هر چه فردی که موهای شما را کوتاه می کند، بینش بیشتری داشته باشد، بهتر است.

حتماً به آرایشگری بروید که می داند چگونه با نوع موی شما کار کند و ابزارهای مناسبی مانند شانه آفرو برای حالت دادن به خودتان تهیه کنید.

کوتاهی مو پنداربختیاری

الکس گلاور، آرایشگر استاد مرداک در لیبرتی، لندن

پومپادور از زمان نمایش مادام دو پومپادور، معشوقه اصلی پادشاه فرانسه لوئی پانزدهم در دهه 1750، در طول ها و تنوع های مختلف بسیار محبوب بوده است. این مدل مو در اصل یک سبک زنانه است و صدها سال سابقه دارد. شما نمی توانید کلاسیک تر از آن بگیرید.

پومپادور برای اکثر افراد کار می کند، اما به درجاتی از ضخامت مو نیاز دارد تا این مدل پس از ایجاد، بتواند خود را حفظ کند. شکل های مختلف صورت را می توان با تغییر ساختار سبک چاپلوس کرد. به عنوان مثال، اگر صورت باریکی دارید، می توانید پومپادور خود را پهن تر و نرم تر بپوشید. یا اگر صورت گرد دارید، ارزش آن را دارد که موها را در کناره های سر خود صاف کنید تا حالت کلی را باریک کنید.

برای به دست آوردن این سبک، باید با رشد جلو شروع کنید. آرایشگر یا آرایشگر خود را بخواهید تا یک تاپ مدرج را برای شما برش دهد. سپس، هر بار که موهایتان را کوتاه می‌کنید، درجه بندی باید کمی تغییر کند تا تمام طول در جلو حفظ شود، در حالی که پشت کوتاه‌تر باشد.

هنگامی که سه اینچ مو در جلو رشد کردید، می‌توانید با استفاده از سشوار و بهترین موس مو برای مردان (که می‌توانید به آن دست پیدا کنید) یا اسپری نمک دریایی، ارتفاع ایجاد کنید. هنگام خشک کردن موها را به سمت بالا بکشید تا لیفت ریشه ایجاد شود. هنگامی که تقریباً خشک شد، از نوک انگشتان خود یا یک برس مو استفاده کنید تا انتهای آن کمی حرکت کند و اجازه دهید استایل به عقب برگردد.

ارزش آزمایش محصولات را دارد تا بهترین تناسب را پیدا کنید، اما از بارگذاری بیش از حد موهای خود با محصول خودداری کنید. قبل از کار کردن با قسمت بالا، محصول خود را به پشت و کناره‌ها اضافه کنید – به یاد داشته باشید که همیشه می‌توانید کمی بیشتر به آن اضافه کنید، اما نمی‌توانید بدون شستن محصول را بیرون بیاورید. در نهایت، با استفاده از اسپری مو برای چسباندن به رنگ انتخابی خود، در جای خود قرار بگیرید – چه سبک گریسر الهام گرفته از الویس یا یک سبک ژولیده به سبک جیمز دین.

کوتاهی مو پنداربختیاری

دیون پادان، آرایشگر و فینالیست جایزه L’Oréal Men’s Image Award

کویف یک جایگزین کمتر صیقلی برای پومپادور، یک سبک نمادین است که برای طیف وسیعی از سنین، اشکال صورت و استایل شخصی مناسب است. با این حال، مانند پومپادور، کیف برای کسانی که خطوط موی آنها عقب‌رفته است مناسب نیست زیرا پیشانی را آشکار می‌کند.

قبل از برش، مطمئن شوید که تصمیم گرفته اید که آیا یک برداشت کلاسیک یا معاصر از کیف برای شما بهترین کار را دارد. کویف کلاسیک دارای پشت و کناره‌های نرم‌تر است که کوتاه‌تر هستند، اما نه چندان. برداشت امروزی می تواند تضاد چشمگیری بین موهای بلند در بالای سر و پشت و پهلوهای کاملاً بریده شده داشته باشد و جلوه ای “قطع” ایجاد کند.

شکل صورت نیز یک نکته مهم است. از آنجایی که کویف حجم طبیعی را ارائه می دهد، بهتر است اگر صورتتان بلند است، موها را در طرفین و پشت آن خیلی کوتاه نکنید.

برای حالت دادن، یک محصول حالت دهنده مرطوب را روی موهای خشک شده با حوله بمالید و آنها را شانه کنید تا به طور یکنواخت پخش شوند. سپس موها را با سشوار خشک کنید که روی بالاترین درجه حرارت و کمترین سرعت تنظیم شده است، در حالی که همزمان با استفاده از یک برس تهویه شده، موها را به شکل دلخواه خود بکشید.

به یاد داشته باشید که کار را با اسپری موی محکم به پایان برسانید تا مطمئن شوید که تلاش شما فوراً به هدر نمی رود.

کوتاهی مو- پنداربختیاری

پیام بگذارید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.


× پنج = 15