راهنمای خرید کتاب تئوری آموزش آرایشگری مردانه

راهنمای خرید کتاب تئوری آموزش آرایشگری مردانه

آرایشگری یکی از مشاغل حساس و مهم می باشد که نیاز دارد آرایشگر دقت زیادی در هنگام اصلاح سر داشته باشد از این جهت آموزش اصولی آرایشگری برای بسیاری از افراد تبدیل به آرزو شده است.

یعنی بسیاری از افراد دوست دارند آرایشگری را به صورت اصولی و با تمامی نکات بیاموزند کتاب تئوری آموزش آرایشگری محصولی است که علاوه بر بیان نکات لازم در مورد اصلاح موی سر به بیان راهکارهایی برای تقویت فعالیت ها و کار آرایشگری می پردازد. در این مطالعه سعی داریم تا با معرفی این کتاب و همچنین سرفصل های آن علاوه بر ارائه نکات مفید در مورد آرایشگری و اصلاح موی سر، بتوانیم شما را در زمینه خرید کتاب تئوری آموزش آرایشگری مردانه راهنمایی کنیم.

اصلاح موی سر مردانه

 

کتاب تئوری آموزش آرایشگری چگونه کتابی است؟

این کتاب که توسط پندار بختیاری نگاشته شده است در سرفصل های متعددی به بیان تئوری و اصول آموزشی که برای آرایشگری لازم است می پردازد سرفصل های متفاوت و متعدد همچنین جامع بودن و فراگیر بودن مطالب عنوان شده در کتاب سبب شده تا توجه خواننده را به خود جلب کند. کتاب تئوری آموزش آرایشگری در سرفصل های متعدد علاوه بر بیان اصول آرایشگری به بیان اصول آموزشی این حرفه ی حساس نیز می پردازد یعنی علاوه بر آنکه به مخاطب کمک می‌کند تا با آگاهی و علم کامل بتواند به شغل آرایشگری بپردازد اصولی را آموزش می دهد تا اگر آرایشگری می‌خواهد این حرفه را به شخص دیگری آموزش دهد بتواند به خوبی از پس این کار بربیاید.

کتاب تئوری آموزش آرایشگری با توجه به بیان انواع حالت های موی سر و مدل های مختلف اقدام به دسته بندی افراد و مراجعین متفاوت کرده است. یعنی بیان می کند در صورتی که یک مخاطب بخواهد به شما مراجعه کند و قصد اصلاح موی سر را داشته باشد از چه نوع مدل هایی می توان برای موهای آن استفاده کرد. مثلا اگر کارمندان به شما مراجعه کنند چگونه می توان موهای آنها را اصلاح کرد با توجه به نکاتی که در کتاب تئوری آموزش آرایشگری بیان شده در ادامه به این دسته بندی می پردازیم.

شیوه های اصولی آرایشگری در کتاب تئوری آموزش آرایشگری

اصلاح موی سر برای افراد مختلف چگونه است؟

با توجه به نکاتی که در کتاب تئوری آموزش آرایشگری بیان شده افراد مختلف دارای ویژگی‌ها و شرایط متفاوت هستند یعنی مثلا اگر فردی با سن و سال بالا به آرایشگاه مراجعه کند و قصد اصلاح موی سر را داشته باشد یا در صورتی که یک دانشجو بخواهد موی سر خود را اصلاح کند به چه حالت هایی باید موی سر آنها اصلاح شود؟
دانشجویان: در این کتاب بیان می شود در صورتی که دانشجویان بخواهند به آرایشگاه مراجعه کنند با توجه به آن که دانشجویان قشر تحصیل کرده جامعه محسوب می شوند لازم است ظاهری همیشه مرتب داشته باشند.

مدل موی دانشجویان معمولاً ترکیبی از مدل های کلاسیک و اشکال خاص می باشد یعنی مثلاً همان گونه که در کتاب تئوری آموزش آرایشگری بیان شده مدل فرق از بغل کلاسیک با دور موی ماشین شده و نزدیک به سفید از جمله مدل هایی است که میتوان برای دانشجویان استفاده کرد یعنی در عین حالی که دانشجویان به عنوان اقشار تحصیلکرده تلاش می‌کنند مدل موی موجهی داشته باشند از طرفی با توجه به جوان بودن سنشان لازم است تا این مدل به‌روز باشد یعنی باید ترکیبی از مدلهای به روز و مدل های کلاسیک باشد.

کارمندان: با توجه به بررسی های نویسنده گروه دیگری که به آن می‌پردازد کارمندان است همانگونه که میدانید عموماً موی کارمندان از مدلهای کلاسیک با ارتفاع متوسط و متناسب با محیط کار و غالباً بدون روشن شدن دور سر و با تیپ های کلاسیک و فرم های مشخص شده اصلاح می شوند یعنی الزاما لازم نیست برای بیشتر کارمندان از مدل های خاص استفاده شود و می‌توان با یک مدل ساده موهای آنان را اصلاح کرد لازم به ذکر است که استثنا نیز وجود دارد یعنی ممکن است کارمندی به شما مراجعه کند و قصد داشته باشد موی سر خود را با شکل خاصی اصلاح کند اما به صورت کلی مدل اصلاح موی سر کارمندان و افراد شاغل در محیط های رسمی مدل موی کلاسیک است.
کسبه و بازاریان: گروه دیگری از افراد که برای اصلاح موی سر خود مراجعه می‌کنند کسبه و بازاریان هستند.

این گروه به دلیل آنکه محدودیتی در مدل‌های مو ندارند مدل مویشان با توجه به شغل و سلیقه و سنشان متغیر است مثلا افرادی که به عنوان فروشنده در بوتیک ها و یا پاساژ های مختلف فعالیت می کنند تمایل دارند مدل های موی خاصی استفاده کنند یا به تعبیر کتاب تئوری آموزش آرایشگری مدل های کلاسیک خاص تر و بلندتر را می پسندند اما گروهی از کسبه مثلاً فروشنده لوازم خانگی که سن بالاتری دارند مدل های ذکر شده را به صورت ساده و سنگین تر می پسندند.
مدل ها و سلبریتی ها: گروه دیگری که اصلاح موی سر آنان دقت زیادی می طلبد مدل ها و سلبریتی ها هستند. بیان مدل و سلبریتی به این معنا نیست که منظور کتاب تئوری آموزش آرایشگری، تنها بازیگران ،خوانندگان و ورزشکاران می باشد با توجه به اینکه این گروه نیز از طرفداران مدلهای موی سر محسوب می‌شوند اما مقصود از مدل افرادی است که دوست دارند مدل مویشان در بین مردم جلوه ای داشته باشد و یا افرادی که بخواهند موی سر خود را با مدل های خاصی که جلب توجه کند اصلاح کنند. این گروه انواعی از مدلها را پوشش خواهند داد.

شیوه های مختلف اصلاح موی سر

سرفصل های کتاب تئوری آموزش آرایشگری چه می باشد؟

کتاب تئوری آموزش آرایشگری سرفصل‌های مختلفی دارد این کتاب ابتدا ابزار لازم برای آرایشگری را مطرح میکند، یعنی آنچه که لازم است تا یک آرایشگر بتواند به کمک آن ها کار خود را انجام دهد. همچنین شناخت سر و فرم های اصلاح موی سر سرفصل بعدی میباشد که فرم های موی سر را به انواع اشکال الگو ها و سکشن های مختلف تقسیم می کند یعنی برای فرم های موی سر، شکل های مو بلند، یک دست و عرضی و لایه لایه را کتاب تعریف می کند همچنین بر اساس الگوهای برش نحوه اصلاح موی سر را به الگوهای عرضی سر، طولی سر و حالت های مختلف دیگر تقسیم می‌کند. سکشن های مختلف افقی، عمودی، مورب شعاعی نیز از جمله تعابیری برای اصلاح موی سر می¬باشد.

اما در ادامه سرفصلهای کتاب آن چیزی را که یک آرایشگر لازم دارد تا بتواند با تسلط کامل کار خود را انجام دهد تسلط بر شکل های عرضی و لایه به لایه است یعنی نحوه تسلط آرایشگر و حالت هایی را که باید رعایت کند تا بتواند اصلاح موی سر موفقی داشته باشد را بررسی می‌کند در این کتاب به بررسی بافت تولیدی در موی سر و موی متوسط نیز می پردازد همچنین شعاع کوتاهی، حرکتی و افزایشی، ایجاد اشکال مثلثی و بررسی بافت های طولی از جمله دیگر سرفصل های کتاب می باشد.
به صورت کلی این کتاب با بررسی انواع حالت های موی سر و انواع روش های اصلاح کمک می‌کند تا آرایشگر با یک تسلط نسبی نسبت به اصلاح موی سر مشتری خود اقدام کنند.
که تحت نظارت نویسنده کتاب می باشد با بررسی انواع www.pendarbakhtyari.com سایت
تکنیک های آرایشگری، انواع روش های آموزش آرایشگری به صورت اصولی در حالت های مختلف به پیشرفت کاری شما کمک می کند. علاقه مندان می¬توانند با مراجعه به این سایت نسبت به تهیه کتاب تئوری آموزش آرایشگری اقدام کنند.

پیام بگذارید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.


− 4 = سه